דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים מקצועי או אורגני 

מאת    [ 12/03/2011 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 1935 פעמים ]

 

קידום אתרים

כיום לכל עסק, ארגון וחברה יש אתר אינטרנט. לפי עיקרון קידום האתרים חשיבותו של דף אינטרנט קשורה בדירוגו במנועי החיפוש, ולא בהכרח באיכות ובאטרקטיביות שבו. מחקרים שהראו כי רוב הגולשים מגיעים דרך מנועי חיפוש - הביאו לפיתוח תורה שלמה שנקראת קידום אתרים (SEO). במרחב הווירטואלי מתנהלת מלחמה על דירוגי הממצאים במנועי החיפוש הגדולים, בראשם גוגל (google). השיטה מתבססת בעיקרה על שילוב מילות מפתח שיזוהו במנועי החיפוש. ניתן לעשות זאת לבד, בליווי איש מקצוע, בתוכנות אוטומטיות או באופן ידני.

 

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים נעזר לרוב בתקציבי פרסום המציבים את אתרך באתרים שונים ברחבי הרשת. ההבדל העיקרי בין שיטות קידום האתרים קשורה בהיבט הכספי. קידום אתרים אורגני מתבסס על שיטת הזנה ידנית שאינה כרוכה בתשלום. מומחה לקידום אתרים אורגני (טבעי) פועל בשני נתיבים: האחד, התאמת האתר עצמו והתוכן שבו (on page), והשני התאמת המרחב שמחוץ לאתר (off page). מבחינה מסוימת קידום אתרים אורגני הוא מקצועי יותר ומתבסס על היכרות מעמיקה עם טכנולוגיות, קודים ושפת התכנות. במקרים רבים קידום אתרים אורגני מתחיל כבר בשלב בניית האתר.  

 

קידום אתרים מקצועי

חברות המתמחות בקידום אתרים פועלות על מנת להביא לחשיפה מרבית של אתר האינטרנט שלך במטרה להגדיל את קהל היעד. שיטת הפעולה של חברות אלה היא בראש ובראשונה מחקרית. החברה אוספת נתונים על מילות החיפוש הפופולאריות במנועי החיפוש בהתאמה למילות המפתח באתר שלך. זה נעשה במקביל לזיהוי המתחרים העיקריים ומושגי המפתח באתר שלהם. מבחינה טכנית, קידום אתרים מקצועי מתמחה בשינוי של קוד האתר לפי קודים מבוקשים בקרב הגולשים. הפרקטיקה מתבססת על עריכת תוכן, שילוב קישורים, הופעה באינדקסים ופרסום ממומן (sem) בפורומים ובבלוגים. מנגנוני הסקירה של מנועי החיפוש משתנים לעיתים תכופות וחברות מקצועיות דואגות להתעדכן ולשנות את אתרך בהתאם.  

 

בחירת מומחה לקידום אתרים

כשבוחרים מומחה לקידום אתרים חשוב להקפיד על מספר פרמטרים: ראשית, מי שעוסק בקידום אתרים יפעל על מנת לקדם את עצמו, ולכן בדיקה ראשונית במנועי חיפוש אמורה להביא למציאת שמו. חשוב להיזהר מפני מומחה המבטיח דירוג עליון במנועי החיפוש. מומחה לקידום אתרים לא יכול להבטיח הופעה בראש הרשימה. הדירוג תלוי במיליוני מתחרים הנלחמים על אותה הרשימה, והדבר תלוי במידה רבה במנועי החיפוש עצמם. מומלץ לבדוק את לקוחותיו של המומחה ולבקר באתרים שקידם על מנת לוודא שעבודתו משתלמת. מומחים רבים משתמשים בשיטות קידוד שאינן עומדות בתקן הבינלאומי וחשוב לברר את הנושא.  

 

 


 


יפית מוגמי


MY פתרונות אינטרנט


בניית אתרים, קידום אתרים, ניהול תוכן


052-2501668, 03-9229118


http://www.my-pitronot.com


 


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב